Píseň

17.12.2013 09:35
jsou prázdné oči baráků tak jako zaprášená zrcadla
vybledlé barvy letáků a místo hvězd jen letadla
pohledy upřené do noci a do půlnoční sklenky
orfeům nejde pomoci už hážou kolem trámlů pentli!
 
elektrické dráty holubi co o žrádlo se perou
holubice nosí pomluvy a na naději serou
podzimní sníh už není bílý psi ho rychle našli
hnilobné listí prázdný cit tak uvážu si radši mašli
 
 
Ref:
Skrývám polámáná záda
a překroucený svět
žaluji bohu že mě nemáš ráda
a že na bolest není lék
 
zase na nový den slunce střádá
ještě dech noci neodtek
žaluji bohu že mě nemáš ráda
a sčítám naděje na úspěch
 
 
vybledlé lístky kopretin už otrhaly jarní lásky
vědět to radši odletím nechci aby mě slabosti našly
knihy z regálů vyhodím na stromy rozvěsím vytrhané listy
podzim ten jsem si neužil protože jenom na ni pořád myslím!
 
 
Ref:
Skrývám polámáná záda
a překroucený svět
žaluji bohu že mě nemáš ráda
a že na bolest není lék
 
zase na nový den slunce střádá
přesto dech noci ještě neodtek
žaluji bohu že mě nemáš ráda
a sčítám naděje na úspěch
 
 
Ref2: 
až nový den přijde
prosím ať už jsem jinde
a až ráno hříhy sečte
ať ty moje nečte
 
až anděl otevře oči
aby mi odpustil že jsem osočil
její sny a její dech
že jsem jí ukrad jediný polibek