Pod hvězdami

15.01.2014 21:56

 

Na promenádách hvězdných drah
Ve světlokupách dálavách
Kde neposkvrněn hvězdný prach
Si smetá z vlasů stříbro

Jež padá jako pozlátka
Co čtyři malá kůzlátka
Si ze zvonečků sypou

Hvězdy se nebem šinou
já pádím za svou milou
Vysočinou



Pod promenádou hvězdných cest

Mně zloděj vítr ukrad dech
Jí čechral listí ve vlasech
Poprvé spatřil jsem svou milou

Úsměv sklouznul po krásných rtech
Jak sladce zazněl dívčin vzdech
Už nikdy nechci jinou


Hvězdy se nebem ženou
Nikdy mne nedoženou
Já pádím za svou milou
Vysočinou



Pod promenádou hvězdných sfér
Kde amor vysílá houf střel
(a každou ač to není fér
Já dostal plnou silou)

Pod promenádou hvězdných řek
jsem dostal první polibek
Vzpomínám na svou milou


Hvězdy zas nebem pádí
tak jak si pamatuji z mládí
hvězdy zas nebem tečou
vzpomínky stejně neutečou
vzpomínky vpřed se ženou
já pádím za svou ženou
já pádím skrz krajinu línou
pádím Vysočinou