Sen 31. 1.

24.03.2014 06:41

Kráčel jsem kukuřičným polem se Šárko a Havizem. Bavili jsme se o tom, že bych bydlel v Pavlově pokoji.

Před námi jsme zahlédli Davea z Profi, jak brigádničí. Přišli jsme mu k něčemu poblahopřát, objevil se tam i Lukáš, Živůtka, ale i Dušín, Maruška a další. Postupně jsme se vydali na cestu a došli jsme až k nějaké řece, kde se objevili ježci. Boris vyběhl ven, že ty ježky dá stranou, ať nikoho nezraní. Já říkal, že ježci nejsou nebezpeční. Vzápětí mě jeden z nich obalil balec a druhý mě začal kousat a pak se mi oba přilepili na zadek. Pak série polosnových vizí o variantách toho, co bych v podobném případě mohl dělat – jako běžet, spadnout do vody, volat záchranku atd.

Pak nějaký střih, vím, že jsme v kosmické lodi a snad prchám z vězení či co. Loď stylu Falco táhnu za sebou na dálkovém ovládání, navíc zajmu Verču, které slibuji vášnivé sexuální hrátky ve věznici. Z hrátek, které provází pouta a svíčky, nás samozřejmě vyruší příchod strážců – ale jak jsem s nimi vypořádal, už nevím.