Snění 10. 12.

10.12.2013 08:51

Nejsem si jistý, kde dnešní sen začíná, ale já si na něj vzpomínám o okamžiku, kdy jsem v jakési podzemní knihovně a vybírám si z knih na vyloučení a prodání. Mám pocit, že sháním něco specifického, snad kvůli škole, ale není to tam. Místo toho najdu pravidla DrD a plakáty Walta Disneyho.

Nakonec to nechávám být a stahuji se zpátky dolů Je to skoro jako kavárnička, dvě pohovky mezi tím stůl. Sedá si k nám nějaká pěkná těhotná holka a říká cosi. Pak vytahuje panáky a Jagermaistera a že se s námi napije. Říkám, že řídím a že si nedám, ale místo toho zkusím nějakou jinou medicínu, co má s sebou. Je moc dobrá, až si říkám, jestli v ní skutečně není alkohol.

Z nějakého důvodu mám potřebu se zeptat, jestli má podprsenku (protože očividně nemá). Bere mi ruce, dává si je na tričko a holá prsa. Pak si ještě tričko odhaluje a prsa ukazuje.

Najednou holčině cosi praskne a mě potřísní nějaká tekutina. Holčina říká, že jí praskla voda a že ji musím zavést do nemocnice.

Ale já nemám auto. Jjjj, beru ji s sebou a hned přiskakuji k chlapům u vedlejšího stolu a ptám se, kdo má auto. Jeden z nich zvedá ruku. Říkám mu, co potřebuji, a holčinu pro úsporu času prohlašuji za svoji holku.

Holčina se zatím někam ztratí.

Letíme po schodech nahoru, z knihovny se z nějakého důvodu stává nemocnice v NMNM. Dobíháme k sestřičkám u vrátnice (odkdy jsou u vrátnice sestřičky?), ale „řidič“ se zastavuje a kouká na videokameru, která ukazuje holčinu, už bez břicha, jak se směje a běží kamsi ven.

Najednou se rozbíhám do postraní uličky, a pak kličkuji nazdařbůh, abych nebyl objeven. Dostávám se do části, v níž jsme nikdy nebyl, vylézám z okna, procházím kolem nějaké klouzačky pro děti, přelézám plot… přes ulici zrovna na motorce jede ta holčina.

Jdu přímo k ní, čekám, co udělám. Už je všem jasné, že si z nás jenom vystřelila. Říkám jí, ať jde se mnou na rande. Přece jenom s holčinou, která se baví tímto způsobem, chci chodit.

Říká, že nejdřív musí vědět, jestli mluvím anglicky. Tak začnu mluvit anglicky. Chvilku jdem vedle sebe, ale pak se snad probouzím nebo co. Vím, že jsem znovu v nemocnici, znovu se snažím najít stejnou cestu, snad stejnou jako předtím. Místo toho se ocitám v zástupu pacientů před nějakou doktorkou. Hraji nemocného. Za chvíli přichází Trisha, vím, že je to doktorka. Přitáhne s sebou nějakého nemocného.

Místo, aby mě vyplísnila, že nejsem v práci nebo něco takového začnem řešit pičoviny, už nevim jaký. Výsledkem mimo jiné je, že kdosi vytahuje káču a jestli s tím dokážu točit. Dokážu, ale málo, ale usilovně se o to snažím.

Trisha zatím kouká na televizi, v níž jede písnička z LOTRa. Nějaký zpěvák. Nakonec odejdou, jenom já na to čučim a říkám si, že komiksový LOTR musel být mnohem lepší než filmový, toho hrozně posrali. A to mám filmovýho LOTRa rád :D

Tento sen pak přechází do dalšího. (nedokončeno