Štěne

20.04.2014 17:39

Další vzpomínka na Bulharsko. Abych nebyl obviněn, že píšu jen melodramatický sračky, tak je tu jedna vulgární sračka:

 

REF:

Šťastnej jak to štěně, když ho drbeš za ušima,
neboj bejby, o nic nejde, je to jenom psina.
Šťastnej jak to štěně, když ho drbeš na ocase,
neboj bejby, nemysli si, že jsem taký prase.
Šťastnej jak to štěně, když ho škrabkáváš na bříšku,
no tak bejby, pojďme na to, ať neztratím výšku.


Jeden den jako pes
jsem k tobě do postýlky vlez.
Druhý den jak to zvíře
jsem skončil v Tvojí díře.
Třetí den jak ta svině
jsem opustil Tvé síně,
čtvrtej den jsem tu zas,
pojď bejby, zkusíme to, máme čas!


REF2:

Šťastnej jak to štěně, když ho drbeš za ušima,
neboj bejby, nedělej se, pojď ven, bude psina.
věř mi, že jsem šťastnej jako je to v žitě prase,
no tak bejby, nedělej se, zkusíme to zase.
 

REF 3:
Věř mi, že jenom svině
je schopná takovýhle onanie.
Věř mi, že to sele
Tě na svých kopytech semele.
Buď si jaká chceš hráčka,
pro chlapa stejně budeš jenom hračka!
Protože my si v tom žitě steleme!
Pojď! Skočíme zase do postele!

Šťastnej jak to štěně!